sobota, 18 kwietnia 2015

6.

Hej (chyba muszę zmienić powitanie hah)
 Mam nadzieję, że pogoda nie zepsuła wam weekendu i macie się dobrze.  Dzisiejszy post to mini Get Ready With Me.  Piszcie mi w komentarzach czy chcecie więcej takich notek i czy macie ochotę zobaczyć pełen tutorial makijażu.

1. Na początek nakładam bazę na twarz i powieki



2. Następnie zabieram się za oczy.  





3.  Nakładam podkład,  konkuruję twarz i dodaję trochę rozświetlacza dla zdrowego efektu.  Na usta nakładam ulubioną pomadkę .




  Tak prezentuje się efekt końcowy mam nadzieję,  że wam się spodoba i dacie
 mi znać co myślicie?  

W.R.M 

4 komentarze:

  1. Jak Ty to robisz, że zawsze wyglądasz tak pięknie?
    Jeśli o mnie chodzi to ja poproszę więcej takich notek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że makijaż tez trochę zmienia mój wygląd. Więc to chyba jego duża zasługa. ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń