niedziela, 12 kwietnia 2015

5.


Hej 

Dzisiaj przychodzę do was z czymś nowym co jeszcze nie pojawiło się w  moich dotychczasowych postach  . Będzie to recenzja dwóch paletek cieni czyli Nude Make Up Kit i Classic Nude Make Up Kit z Lovely . Są to produkty dostępne w każdej drogerii Rossman za ok 12 zł  co wychodzi mniej więcej 1zł za cień. Wydaje mi się, że jest to  rozsądna cena za takie cienie.








Na początek można przyznać plus obu paletką za różnorodność ponieważ znajdziemy tam cienie matowe , satynowe oraz kilka z drobinkami co jest przydatne gdy chcemy wykonać mieszany makijaż . Kolejnym sukcesem jest kolorystyka cieni są one bardzo fajnie dobrane do delikatnego makijażu dziennego , ale także można trochę pokombinować z ostrzejszymi wykończeniami  co może dać fajny wieczorowy efekt . Zaletą jest też aplikator, który zostaje dołączony do opakowania myślę , że to jest ułatwieniem dla wielu osób . Rzeczą która jest na plus i rzuciła mi się w oczy przy zakupie to naklejki na tyle opakowania . Został tam przedstawiony makijaż krok po kroku w stylu smoky nude co wydaje mi się fajną opcją dla osób które zaczynają , ale chcą trochę zaszaleć :).











Niestety palety zawierają też kilka minusów  , które od razu rzucają się w oczy i mogą zniechęcać do ich zakupu . Głównym  błędem jest tandetne opakowanie (niestety) już mam na  jednym z nich pęknięcie spowodowane mocniejszym przyciśnięciem przy otwieraniu :(. Kolejnym minusem jest to , że niektóre cienie są bardzo słabo napigmentowane i głównie są to  maty,  ale też jasne satyny . Osypywanie się jest niemałą udręką więc osoby ''uczulone'' na to mogą mieć  problem , ale jednak nie jest to jakieś wielkie by nie nadawały się do użytku . Jak wcześniej wspominałam z pigmentacją jest tak również w kwestii osypywania jest tych cieni kilka więc na szczęście nie ma wielkiej tragedii .


Uważam , że  jak na paletki za ok 12 zł są na prawdę okej i dobrze sobie radzą w kombinacji z bazą  . Oczywiście przydałoby się kilka poprawek jednak nie ma wielkiej tragedii i można spokojnie wykonać nimi różne makijaże.  Szczególnie może ona okazać się przydatna dla osób początkujących lub próbujących czegoś więcej z makijażem oka. Sądzoję , że fajnie też tak po prostu posiadać taką paletkę w swojej kosmetyczce . Takie jest moje zdanie na temat tego produktu  więc jeżeli chcielibyście więcej takich postów lub makijaż z udziałem tych paletek to piszcie w komentarzach . Mam nadzieję , że notka się wam spodobała i zechcecie zostawić po sobie ślad. 


Pozdrawiam W.R.M


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz