wtorek, 28 lipca 2015

11.

Hej

Witam was serdecznie w poście , który bardzo długo odwlekałam . Chciałam po prostu zrezygnować, ale  jednak po długich przemyśleniach postanowiłam wrócić .

Więc żeby nie przedłużać przychodzę do was z prostym makijażem , ale podkreślonym w charakterystyczny sposób .

1. Nakładam na całą powiekę aż po łuk brwiowy cień bazowy w tym przypadku biały.



2. Następnie biorę jasny brąz aplikując go  od zewnętrznego kącika w załamanie powieki  i rozcieram ku górze i do środka .



3.Tym razem biorę ciemny brąz i nakładam w zewnętrzny kącik . Staram się delikatnie rozetrzeć tylko do środka powieki w załamaniu.



4. Robię kreskę czarną  kredką delikatnie ją rozcierając.




5. Na dolną linię wodną aplikuję białą kredkę i tuszuję rzęsy . W wewnętrzny kącik nakładam różowy cień dla urozmaicenia makijażu . 



6. A tak prezentuje się makijaż  końcowy oka.



 7. Kończę  makijaż twarzy nakładając korektor, puder ,bronzer i pomadkę nude na usta .










Jak pisałam wcześniej makijaż  jest delikatny i co najważniejsze nie jest skomplikowany , ale daje fajny efekt . To by było na tyle w dzisiejszym poście . Mam nadzieję , że się wam spodoba no i do następnego .

W.R.M

1 komentarz:

  1. W życiu bym Ci nie dała zrezygnować!
    Świetny makijaż. Muszę poszperać, czy mam jakiś różowy cień na stanie. Jeśli tak, to zaraz spróbuję na sobie, chociaż pewnie nie będzie wyglądało tak dobrze..

    OdpowiedzUsuń