czwartek, 7 maja 2015

8.

Hej 

 Witam was serdecznie w nowym poście . Oczywiście zdaje sobie sprawę , że miałam (znów) dłuższą przerwę za co chciałabym przeprosić . Niestety było to spowodowane złośliwością rzeczy martwych i nie miałam na to wpływu . Jednak wszystko jest już załatwione i mogę dodać notkę . Więc nie przedłużając zapraszam do właściwej części . ;)



1. Standardowo na początek nakładam bazę na powieki i wypełniam brwi . Następnie biorę ciemny brąz i ,,truskawkowy '' mieszając je . Aplikuje je od zewnętrznego kącika w załamanie aż do połowy powieki ruchomej .





2.  Następnie rozcieram granicę dla większego efektu rozmycia od zewnętrznej  strony do wewnętrznej .




3 . W wewnętrzny kącik i na łuk brwiowy nakładam biały pigment aby rozświetlić te okolice .






4 . Na środek powieki nakładam pomarańczowy cień (wykonuję tę czynność palcem ponieważ jest mi tak wygodnie ze względu na jego formułę  ) .






5 . Biorę czysty pędzelek i rozcieram jego granice a także aplikuję go na dolną powiekę .





6. Dla urozmaicenia makijażu biorę niebieski cień i nakładam go na środek dolnej powieki .





7. Standardowo nakładam białą  kredka na linię wodną dla efektu większego oka .



8. Biorę czarny eyeliner i robię nim cienką kreskę wyprowadzając ją ku górze w zewnętrznym kąciku.




9.Podkręcam rzęsy , tuszuję je i doklejam sztuczna .






10. Następująco efekt końcowy makijażu oka .





11. Przy wykończeniu makijażu twarzy używam: podkładu , pudru transparentnego , rozświetlacza , różu i szminki .
A tak prezentuje się pełen makijaż .




To by było na tyle w dzisiejszym wpisie . Mam nadzieję , że notka przydanie wam do gustu i zostawicie po sobie ślad . ;)

W.R.M

2 komentarze:

  1. Ale cudownie to sie prezentuje! Szkoda ze mi nigdy makijaz nie wychodzi tak swietnie jak Tobie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddaj mi swoje oczy ;( świetny makijaż!

    foodfashionallthebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń